16 Σεπτεμβρίου 2011

i see who you are.

κόκκινο σκοτάδι
δεν θυμάμαι πότε διάλεξα το κόκκινο για το σκοτάδι μου
δεν μ'αρέσει όταν το σκοτάδι έχει χρώμα
δεν έχουν χρώματα τα σκοτάδια
τουλάχιστον όχι υπαρκτά
τουλάχιστον όχι τα δικά μου
χρώματα που έχουν ξεπέσει στις λέξεις
σήμερα έγινε κόκκινο
σε σκότωσα
δεν υπήρχες πουθενά
στους τοίχους
στα παράθυρα
στα λευκά φύλλα
μην κλαις
φίλε δεν το 'θελα
εσύ 
έβαλες το πιστόλι στον κρόταφο σου
και πίεσες το χέρι μου
λυτρώθηκα

δεν μπορώ πλέον να σε μισήσω αλλά έμαθα να μην σε έχω ανάγκη

2 σχόλια:

  1. "δεν μπορώ πλέον να σε μισήσω αλλά έμαθα να μην σε έχω ανάγκη". Είμαστε πολλοί τελικά,ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα συμφωνήσω με την suitcase girl..
    Ο τρόπος που εκφράζεσαι είναι πολύ ωραίος, και το περιεχόμενο της ανάρτησής σου πραγματικό (αλλά και όμορφο μαζί), αν και η πραγματικότητα δεν είναι και τόσο ωραία ,..
    Καλημέρα=)

    ΑπάντησηΔιαγραφή